tiistai 7. helmikuuta 2017

Bette Box helmikuu 2017

Ensivaikutelmani tästä boxista olivat että "taas ripsiväri" ja "taas silmänympärysvoide". Toisaalta mikään tuote boxissa ei ole minulle turha ja odotankin jo että pääsen kokeilemaan tuotteita.

Helein kauneusravintolisää on kiva päästä kokeilemaan ja voisinkin testata vahvistaako tämä oikeasti kynsiä.

Palmoliven deodorantin pakkaus on vähintäänkin mielenkiintoinen. Tämä ei ole anti-perspirantti ja siksi olen vähän epäileväinen pidon suhteen.

Sitten tuote jossa oli vaihtelua boxien välillä. Osa on saanut tämän tuotteen tilalle isomman 100 ml kasvoveden eri merkiltä ja osa jotain muuta. Minä sain A-derman puhdistusmaidon 25 ml näytteen (,jossa lukee free sample). Merkistä en ole koskaan kuullutkaan enkä ole koskaan kokeillut puhdistusmaitoa. Kokeilen ihan mielelläni vaikka olenkin jostain syystä epäileväinen.

Schwarzkopfin 5 ml tuote on "maitomainen suihkutettava hoitoaine -, mikrokapseloitua tuoksua vapautuu jopa 24 h pitkäkestoisen aistillisen kokemuksen takaamiseksi." Mielenkiintoinen tuote.

Lumenen melko arvokas (24,90 e) ripsiväri lupaa tuuheutta, pituutta, erottelevuutta, pehmeyttä, taivutusta, kestoa ja huoliteltua ilmettä ilman raskasta tunnetta. Aika paljon luvattu. Tämä saa odottaa varmaan aika kauan ennen kuin pääsee käyttöön.

Nivean silmänympärysvoide sisältää väripigmenttejä, joten se vähentää tummuutta silmänympäryksillä. Tätä taidan kokeilla aika piankin.

Lisäksi extrana boxissa oli Zadig & Voltairen tuoksukortit miehelle ja naiselle. Tätä olen kokeillut aikaisemminkin eikä ollut minun tuoksuni. Edit//Nyt kun olen kokeillut toisen näytteen tuote This Is Her! -tuoksua niin taisin ihastua. Kaikki tuoksunuotit ovat tässä tasapainossa. 

Loppujen lopuksi olen tyytyväinen boxiin. Mitä mieltä sinä olet boxista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...